בפעילויותיי עם לקוחותיי כאנשים, הן בתהליכי אימון אישי-פרטני והן בסביבה ניהולית-ארגונית-עסקית,
אני מגיע ממקום של הקשבה אמיתית, הכלה, רגישות, הבנה ואיתור הצרכים והמניעים האותנטיים שלהם
ובהסתכלות הוליסטית עליהם ועל הסביבה בה הם מתפקדים.
שיטה זו מאפשרת לי לנהל שיח ותהליכים אותנטיים ומקדמים עם לקוחותיי,
ומנקודת מבט הלקוח ניתן להתקדם למקום של בחירה ושליטה
ולאפשר לעצמו למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בו.
אני עוסק רבות בתהליכי אימון פרטני-אישי עם מגוון אנשים וגילאים, רבים מהם בטווח גילים 23-35.
גם בעולם העסקי, בעבודתי עם מנהלים, אני משתמש רבות בכלים אימוניים,
בנוסף לאלו מתחומי הייעוץ הארגוני והגישור.
"אימון (COACHING) הנו תהליך מתמשך של יחסים מקצועיים המניע אנשים להגיע לתוצאות יוצאות מגדר הרגיל בחייהם,
במסלולי הקריירה, בעסקיהם ובארגונים בהם הם פועלים.
במהלך תהליך האימון המתאמנים מעמיקים את למידתם, משפרים את ביצועיהם ומעלים את איכות חייהם"
(עפ"י הפדרציה הבינלאומית לאימון).
לאור ההתמחות שעשיתי כמאמן בתחום הפרעות קשב וריכוז,
אני מוצא ש"שפה" זו עולה הרבה מאד בשיח ובתהליך שלי עם מרבית הלקוחות, פרטיים ועסקיים.
להפרעות קשב וריכוז מגוון רחב של תסמינים. אין אדם שנמצא אצלו את
כל התסמינים ואין שני אנשים שאצלם הופעת ה ADHD זהה.
חמשת המאפיינים העיקריים המזוהים עם הפרעות קשב וריכוז, במובן של קשיים ויכולת שלנו לשלוט בהתנהגותנו, הינם:
קושי לשמור על קשב; קושי בדיכוי דחפים ושליטה בהם (אימפולסיביות);
פעילות מופרזת (היפראקטיביות); קושי בציות לכללים ולהוראות; היעדר עקביות בעבודה.
בהיבטים של תפקודים ניהוליים: הכוונה לאוסף של מיומנויות קוגניטיביות גבוהות המאפשרות לנו שליטה ובקרה על
התנהגות, מחשבה ורגש ובכך מסייעים להשיג מטרות שונות.
למשל: עיכוב תגובה (אינהיביציה), זיכרון עבודה, שליטה רגשית, גמישות מחשבתית, מעברים, התארגנות, תכנון, פתרון בעיות ובקרה.
מחקרים רבים מייחסים את הקשיים המרכזיים של אנשים עם ADHD לקשיים בתפקודים ניהוליים.