כל ביצוע מורכב משלושה מרכיבים – יכולת, מוטיבציה ומסוגלות עצמית.
במוטיבציה אנו משתמשים במיומנויות של יחסי אנוש לשם המרצת התפוקה בעבודה.
היכולת להחדיר מוטיבציה אינה פשוטה ובפעילות עם לקוחותיי, בעיקר המנהלים,
אנו בונים תהליך המסייע להם ליישם זאת באפקטיביות ובהצלחה.
ברמה העסקית-ארגונית-ניהולית וכן ברמה האישית-פרטנית אנו ניצבים בפני הרבה אתגרים:
הצורך לעמוד ביעדים ובמדידות תכופות, להתחרות כל הזמן, לעשות יותר עם פחות (מה שמכונה כהתייעלות),
להוות דוגמא אישית, לא לאכזב (את האחרים וגם את עצמי), שימת דגש על התוצאה ופחות על הדרך,
התפיסה שמה שלא נמדד – לא נחשב, הציפיות המשפחתיות והחברתיות ועוד ועוד.
אני נתקל בדילמות רבות הנובעות מכך:
דילמות אישיות, ניהוליות, צוותיות וארגוניות – היוצרות עומס מנטאלי, לחץ, חרדה, שחיקה, מחלות גופניות ונפשיות.
אנשים זקוקים לכשירות רגשית כדי להפיק את מלוא הפוטנציאל שלהם, לעתים יותר מהכשירות הקוגניטיבית.
כשירות רגשית היא יכולת נלמדת המבוססת על אינטליגנציה רגשית,
שמסייעת לחולל ביצועים יוצאים מגדר הרגיל ברמה אישית-פרטנית ובעולם העבודה.
מרכיבי אינטליגנציה רגשית – מודעות עצמית, בקרה עצמית, מוטיבציה, אמפתיה וכישורים חברתיים.
בשיח ובתהליכים עם לקוחותיי אני משתמש גם בכלים מעולמות אלו.