קהל יעד: מנהלים בכל הדרגות; ראשי צוותים, מנהלי פרוייקטים, ניהול מטריציוני.

סוגי השירות / הליווי: כניסת מנהל לתפקיד חדש; מעבר מנהל קיים ליחידה חדשה; סיוע למנהל קיים בהתמודדות עם דילמות שוטפות, שינויים, השגת יעדים.

התהליך: יצירת תהליך ייעוצי המבוסס על שיח מקצועי של דילמות ניהוליות שמעלה המנהל / הנועץ (דגש: יחסי יועץ – נועץ).

האג'נדה המנחה אותי: אמונה בלקוח, בשלמות ובידע שלו את עולם התוכן, ביכולת שלו. מנקודת הנחה זו, השיח המקצועי שנוצר משקף ומאתגר את המנהל על הסוגיות אותם ציין; מאפשר בירור ובחינת שטחי עיוורון; מאמת עם קשיים ו"פראדיגמות".

בשיח אני משתמש ב"כלים מקצועיים", כמו שאלונים, כלי אבחון (אניאגרם, לומינה, אדיג'ס ועוד) וכן בכלים מגוונים מעולמות האימון (coaching).

התפוקות: חשיפת הלקוח לראיה נוספת, אחרת; סיוע בפתרון הדילמות; יצירת תהליך הנוגע ומתייחס לנקודות האמיתיות ואותנטיות מנקודת מבט המנהל, כולל חסמי ההצלחה; קיצור תקופת הלמידה; להוות שותף ל"דרך" / להתמודדות ממקום של אמון, דיסקרטיות, "חוזה פסיכולוגי"; מזעור חוויית הבדידות שקיים בתפקיד המנהל.

Designed by NUNI Studio