fbpx

קהל יעד: בעלי תפקידים – בעיקר מנהלים / ראשי צוותים – המתמודדים בדילמות ארגוניות-ניהוליות דומות, ואשר באופן כללי הינם הומוגניים בסטטוס ובתפקיד.

סוג השירות: תהליך של למידה, העצמה, שיתוף בידע, העלאת דילמות משותפות.

התהליך: תהליך צוותי של מספר מפגשים תחת הנחייה מקצועית.

התהליך מתבצע תחת "חוזה פסיכולוגי".

המשתתפים לוקחים חלק פעיל ופרואקטיבי בתהליך – מעלים נושאים לדיון (מטבע הדברים נושאים עמם מתמודדים), בוחרים את הנושאים, מכינים ומציגים את הנושאים לאורך המפגשים, מקבלים החלטות.

בדרך כלל מתקיימים כ 6-8 מפגשים, אולם ניתן גם מעבר לכך. לעתים, הקבוצה ממשיכה בתהליך באופן עצמאי ללא הנחייה.

התפוקות: המשתתפים מהווים קבוצת תמיכה במהלך התהליך אולם גם מעבר לכך, וכן כמקורות לידע, סיוע ותקשורת תוך ארגונית. התהליך הצוותי מאפשר, בין השאר, למזער את חוויית הבדידות, ללמוד ולראות איך אחרים בעלי תפקיד דומה התמודדו עם סוגיה דומה, לקבל משוב בונה ומפתח מצוות תומך, להיעזר אחד בשני במורכבות הארגונית, להעצים את חוויית המסוגלות האישית וניהולית.

Designed by NUNI Studio

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן